Är det sant.


     2010-04-28 | 21:29:01

Det känns lite konstigt, det har tagit 2-3 månader längre tid än beräknat men nu är den här. Kameran! Haha, äntligen minst sagt! Hur fin som helst och efterlängtad har den verkligen varit men nu äntligen är den här efter många om å men..

Har bakat lite idag testade på att göra mintmuffins och mintkladdkaka, nu återstår bara att se fall det är ätbart vilket man kan hoppas på. Imorgon blire nog något annat bakverk tänkte att jag skulle testa de där baksakerna som jag fick häromdagen :) Det kan ju inte bli mer än fel..

Vilket lönlöst inlägg detta blev. Har inte så mycket att skriva om, eller så har jag bara det att jag just nu inte kan få någon ordning på tankarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0