I väntan på frukost.


     2010-04-17 | 10:01:09
Ligger i sängen och väntar på att frukosten ska bli klar så att man kan avnjuta den med världens finaste. Skulle egentligen ha tvättat idag men det tar jag imon, har fått stränga order om att jag inte ska ta ut mig så bäst att lyda antar jag..

Imorgon äre bingolotto med mamma å Oskar som står på schemat! Ska blir hur mysigt som helst, längtar som ett barn på julafton. Tråkigt att inte Micke kan vara med men å andra sidan.. Fler bingolotter till mig :P Nu hoppas jag bara att det är vinst på dem!!

Idag kommer smultron och förgyller dagen, ska bli kul! Blir lugnt med wii och någon film.. Men nu, innan frukosten kommer ska jag försöka hitta den där baddräkten som jag prompt ska ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0