När det är mörkt är du min sol.


     2010-04-26 | 12:37:24

En massa på schemat idag men ibland kan det vara skönt också. Man hinner inte med att tänka på allt som ligger där inne och gror och man får en helt okej dag! :) Snart ska vi trippa ner till stan men vart fasiken är solen idag?!

Häromdagen köpte vi ett nytt pussel 5000 bitar?! Jag vet inte riktigt vad vi tänkte med, eller joo just då vare en bra idé men nu? Jag börjar tveka! Det är ju helt vedervärdigt att sortera bitarna, att hitta bitarna är ännu svårare men några har jag pillat i.. Betydligt fler än Micke! ;)

Ohhh, snart kommer mina nya baksaker från tradera :P Då skare bakas så det står härliga till! Kommer ju ha en massa att dekorera med :) Ibland märks det nog att jag bara är en simpel hemmafru.... fru?! hemmaflickvän :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0