Ny bostad.


     2010-04-30 | 13:11:20
Snart ska jag ner på stan igen?! Vet inte hur många gånger jag har traskat ner till stan å runt i stan denna veckan men många är det! Kommer jag hem med något då? NEJ. Eller jo.. Igår kom vi hem med "snygge-klockan" som vi spanat in såååååå länge :) Nu ären i våran ägo och det känns helt fantastiskt :) En riktig färgklick till den annars så gråa vardagen!

Blev bio igår (shutter island) men jag kan inte påstå att det var en film för mig. Eller det vare kanske men jag är nog inte den smartaste alltid.. Men bra va den men usch va knäpp man blev i huvudet! Kanske inte märks någon större skillnad på mig då ;) Vilket självförtroende.. Men en sak som vi kom på var att det är mycket härligare att gå på sista visningen utav filmen, vi va 4 stycken i hela salongen ;) Riktigt behagligt!

Nog om det, ska börja pilla lite nu så att jag kommer nån vart med allt som ska göras. En annan sak, 13.59 är en speciell tid imon (lördag) det vill jag lova! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0