Ostabilt.


     2010-04-29 | 15:46:31

Just nu hade jag dödat för ett par gummistövlar! Ska nog allt ta å införskaffa mig ett par snabbast möjligt. Kanske borde jag införskaffa mig ett regnställ också? Ibland äre faktiskt inte så tokigt att vara ute när det regnar.. förutsatt att man har kläder till det ;)

Ska som det ser ut nu, springa ner å möta Micke frågan är fall jag hinner, ute lite i sista minuten som vanligt men det får gå. Han är inte alltid den snabbaste ändå men säkerligen så kommer han vara det just idag :P Ikväll blire antagligen en utekväll som i detta fallet är bio å restaurang fast i omvänd ordning alltså, mat först å film sen :)

Hinner inte sitta här mer måste tända den där raketen i rumpan nu så att jag kommer iväg :)

Senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0