Äntligen.


     2010-08-26 | 15:12:56

Japp, då var det dags att slänga på sig ett par sockar + skor fall mitt skoskav tillåter annars har jag problem... Maten är klar, väntas bara på att ätas upp när vi kommer hem :)

Kläder har jag lyckats få på mig också, nya jeansen så nu blir han glad!! Brukar ibland vara tjat om att jag inte använder kläderna som jag har, men joohoodååå!! Tacka gudarna för att min dag snart är här vilket kanske, kanske kan innebära lite mer nytt till garderoben. Fast nu äre slut med klänningar och annat nu skare vara kläder som man kan ha hela året :) För klänningar det kan jag köpa i februari ;)...

Älskar dig Mikael!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0