.


     2010-08-19 | 21:29:53

Rubriker? Varför ska man ha en rubrik för? Det är ju inte direkt så att det är en artikel eller liknande som man skriver ändå. Det är bara onödig text som andra kan läsa och ta del utav hurvida de vill eller inte. Varför bryr man sig om orden är rättstavade? Fall utropstecknet sitter på rätt plats, komma tecknet på rätt eller fall man skriver ihop orden eller inte. Varför bryr man sig så mycket? Det är ju förhelvete bara lite onödig text!!

Text som kan innehålla både det ena och andra men mest det ena. Iallafall när det gäller min blogg. Och visst fan ska jag få skriva vad jag vill här? Det är ju min blogg! Jag borde inte bry mig om vilka som läser men det gör jag så ibland tänker jag mig för (läs alltid) vad jag skriver eftersom att det kan få konsekvenser. Men det kan allt här i livet.

Det skulle vara bra skönt att strunta i de där konsekvenserna och bara skriva som man tycker men jag är för feg. Fast egentligen handlar det nog om att jag inte skulle mena ens hälften utav de jag skulle skrivit då jag är smått irriterad eller nått, skitsamma!! jag orkar inte få en massa tjat om det så jag avslutar här. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0