Hopplös.


     2010-08-23 | 15:23:04

Det är sjukt, jag tycker själv att jag är tjock och riktigt ful ändå sitter jag här och trycker i mig en muffins? Hur i helsike går det ihop? Fall jag nu tycker att jag är tjock, varför ska jag äta den där muffinsen då?! Varför tränar jag inte? Jag sitter istället och säger att jag inte orkar! Då är det väl inte konstigt att jag förblir tjock eller tjockare för den delen!!

Att jag är ful, det kan jag inte göra så mycket åt. Det kostar pengar för att lösa dem problemen. Hade jag varit miljonär hade jag iofs redan löst problemen och jag hade antagligen inte suttit här och skrivit denna något onödiga text som för mig bara är fakta hur jag mår/tycker/tänker gällande mig själv.

Jag förstår att folk säkert blir arga och tycker att jag är larvig som skriver sådana här saker. Kanske tycker de att jag bara har detta som en image? Tyvärr är fallet inte så. Jag hade varit själaglada ifall det var så, att jag bara spelade att jag mådde dåligt, tyckte det ena och andra om mig själv. Jag hade verkligen varit överlycklig fall allt bara var på låtsas men nu är det inte så. Nu är det min vardag, min verklighet, min syn på det hela.

Jag blir så arg och ledsen för det finns så mycket mer som jag gärna hade skrivit här men jag kan inte. Jag orkar liksom inte med det som kommer efter att jag gjort ett sånt här inlägg. Bara för att jag skrivit här att jag inte mår bra så betyder väl inte det att jag måste ligga i sängen och gråta? Men ibland verkar det som det. Bara för att jag skriver att jag inte mår bra så är det fel utav mig att vara glad efteråt.

Äsch, jag får inte ihop det. Kanske borde jag ta en till muffins och tycka ännu mer synd om mig själv?.. Njeee jag skippar det. Jag slänger upp fötterna på bordet och surfar in på tradera och försöker skingra tankarna lite och fortsätter med något annat självdestruktivt, shopping! Då blir man på bättre humör. Tänk vad saker kan vara farliga för en utan att man tänker på det först tills någon i vit rock kommer och säger att "för dig är det ett annat sätt att skada dig på".. Vilken tur att jag inte har hand om mina pengar själv då.. Hahaha, nu hör jag själv att jag inte är fullt frisk! Herrå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0