Jobbigt.


     2010-08-15 | 15:54:15

Ååhh!! Ge mig sol någon, en resa? vad som helst bara det innefattar sol och värme jag kriverar. Det finns inga ord hur mycket jag längtar tills vi åker i februari, slippa detta tråkiga väder. Men det är svårt att hålla humöret uppe då det är flera miljoner dagar kvar tills vi åker och vädret nu är mer än rena besvikelsen!!

Jag borde inte klaga, jag bor i Borås det är "såhär" vädret är här men neeeej! Jag börjar lacka ganska så rejält nu. Det är inte roligt längre och det är inte direkt så att man bara kan flytta heller. Äre nu det är dags att ta till färdigheter så som "stå ut"?!

Dagarna börjar återgå till det normala för vet ni? Idag äre söndag och bingolotto! Håller alla mina tummar (haha, låter som att jag har fler än en normal människa men det har jag inte, dock skulle det inte förvånat mig ifall jag skulle haft det, då jag inte är fullt som alla andra men när det kommer till tummarna så är jag precis som alla andra) :D

Onödigt inlägg.. Kan bjuda på en första och -sista gången bild istället :) en hel mig!

                   

Å nu tänker vi bort armarna, magen, benen å ansiktet då det är lite mycket "hull" just på de ställena
! Tack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0