Stövlar.


     2010-08-22 | 15:23:27

Nu hade det inte varit fel med ett par riktiga stövlar! Det är egentligen en skam att jag inte äger några ens då jag faktiskt är bosatt i regnstaden nr. 1!!

Eftersom att mamma kommer alldeles strax och hämtar upp mig så fåre bli ett kort inlägg men riktigt nödvändigt dock! Jag är i stort behov utav gummistövlar! Gärna röda, och helst skare va dem som jag spanat på sen början utav sommaren! haha, förstår ni ens? Sen solen visade sina första strålar så har jag tjatat om ett par jäkla gummistövlar!! Det kan bara betyda en enda sak och det är att jag VERKLIGEN vill ha dem :)

Eftersom att min födelsedag närmar sig och jag redan vet en del som jag ska få, nämligen världens finaste cykel! En svart :) Då skulle det ju passa ypperligt med röda gummistövlar till! Sen att det är vit snörning på gummistövlarna gör det ju bara snyggare! Jag skulle kunna citera mig själv från när jag, mamma och Lasse (mammas karl) var på Fuerteventura när jag sett ett armband som jag ville ha. Hela vägen hem till hotellet så bönade jag och bad verkligen med frasen "jag vill, jag vill, jag vill, jag viiiiiiiill!!"..

Nu slog det mig iofs att jag kan inte citera mig själv för "jag vill" är inte sanning.. jag SKA är mer nära sanningen! :P


inlägget skulle egentligen upp igår (lördag 21/8) men eftersom att jag aldrig hann klart får jag slänga upp det nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0