Dag 16 - Min första kyss.


     2010-12-16 | 16:55:52


                              
                                                       bild från google.

För en nedrans massa år sedan men jag kommer inte ihåg när. Det var ju lite pirrigt och spännande det minns jag iaf, men inget speciellt.

Min första kyss fick jag när vi lekte "ryska posten". Det var en som gick ut och alla andra satt kvar sen knackade personen som hade gått ut på dörren och den som stod på andra sidan frågade "famntag, handtag, klapp eller kyss"... Sen pekade personen på alla som satt i rummet och frågade "på den.. på den.. på den.."

Tråkigt att man inte kommer ihåg det mer bara :P Men att det var fnittrigt och lite busigt är något som sitter kvar iaf, dock inte vem den första personen var...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0