Dag 28 - Det här saknar jag.


     2010-12-28 | 18:31:41

Egentligen kan jag inte påstå att jag saknar något speciellt. Inget materiellt iaf och det är väl tur det :) Den senaste tiden har det till och med varit svårt att hitta något på tradera!! Å då mina vänner, då är det verkligen illa för där inne kan man hitta all möjlig skit! :P

Såhär efter julen och under julen så har jag kanske kommit på att jag saknar rött presentsnöre. Det har jag faktiskt letat efter men hittar INGENSTANS!! Så ifall det är någon vänlig själ som läser detta och har lite rött presentsnöre över och känner sig lite extra givmild så kan ni ju alltid säga till :)

Okej, det var kanske materiellt.. Men det är också det enda materiella som jag kan komma på att jag saknar. Nu tror jag iofs inte att detta duger som svar så jag får återgå till mitt "egentliga" svar att jag saknar vissa personer.
De personerna som jag saknar har varit en stor del utav mitt liv och vi har delat det mesta. Jag blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på det :)

Först och främst så saknar jag Majsen.
Henne saknar jag för herregud vad roligt vi haft! Kommer aldrig glömma tiden som solarie-slampa eller tränings-narkoman :) Var faktiskt en riktigt underbar tid i livet som ligger mig varmt om hjärtat. Alla combat-pass, alla frisyrer som jag gladeligen testade och avslutade alltid på samma vis "va fasiken har jag gjort!! Men fasiken va snyggt"!!! :) Att bränna näshår och hänga med huvudet ovanför badkaret var ju vardagliga saker ;) Sallads finger, hitler på bussen, hulken, mini-majs, majs, sthlms spårvagnar...
Nu förtiden så träffas vi inte alls lika ofta som då vilket får det att tåras i mina ögon.. Men ibland ses vi och då blir jag minsann grann i håret, för konsten att klippa och fixa... Det kan hon minsann! Men det är inte det som gör henne till en så underbar person.. Det som gör henne så underbar är att hon bara helt enkelt är det :D

Sandra.. Haha, dig behöver jag inte sakna mer för vi ses snart :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0