Dag 7 - Min bästa vän.


     2010-12-08 | 13:25:27

Haha, vänner kommer och går så det är lite svårt att svara på frågan faktiskt. Ibland kan man tro att man hittat en vän för livet för att sedan bli stucken med en kniv i ryggen. Det har funnits en del personer som man känt bättre än andra och delat allt med men som inte längre finns kvar. Eller en del finns kvar bara att man glidit isär eller befinner sig på olika plan i livet... Djupt.

Men, som alla andra saker på listan så ska jag även hitta ett svar på detta :) Jag har nog två kandidater till denna frågan. Min älskade mamma och underbaraste PP. Kanske skulle kunna säga tre ifall jag räckade med hjärtat, men han är liksom automatiskt min bästa vän och dessutom så kanske det är kul att skriva om någon annan :P De flesta som läser min blogg vet att han är mitt allt ändå ;) Nåväl..

Om jag återgår till det jag egentligen ska skriva om "min bästa vän". Min mamma är ju på sätt och vis min bästa vän men.. Hon är ju min mamma också så hon har ju redan en stor betydande roll i mitt liv så jag får nog säga att det är Sandra. :)

                                           
                                               Tack för lånet utav bilden ;)

Hon är verkligen en person som har funnits där oavsett. Ifall vi bråkat och bett varann fara och flyga så har vi alltid hittat tillbaka till varann och just dedär speciella som gör relationen så perfekt! Jag vet att oavsett vad jag säger (även om det inte alltid är smarta eller trevliga) saker så finns hon vid min sida. Hon har funnits där när det varit som värst men även som bäst. Jag skulle kunna säga att Sandra är nog den personen som sett hur jag ändrat mig genom åren. 

Jag är oerhört glad att jag har henne. Vi kanske inte hörs varje dag men det spelar liksom ingen roll. Vi vet att den andra finns där. Att vi inte bor grannar och inte kan ses varje dag spelar inte heller någon roll. När vi ses är det som att vi senast sågs dagen innan ändå :) Jag älskar den känslan

Det finns så mycket som jag skulle kunna skriva om dig Sandra, men orden räcker inte till. Och visst är det roligare att säga det direkt till personen ;) Alla de som känner dig vet vad jag pratar om det kan jag slå vad om! Att ha henne i sitt liv gör det rikare! 

Det finns ingen annan som du, och jag är grymt glad att vi är vänner än idag. Våran vänskap hoppas jag aldrig tar slut, älskar dig! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0