Dag 9 - Min tro.


     2010-12-08 | 17:44:30

men hallå?! Vad är det för frågor på denna listan??

Jag är nog inte särskilt troende utav mig. Jag kan inte säga att jag tror på något speciellt. Det är klart att jag tror på nånting, men inte någon gubbe i luciaklänning och skägg iaf. Jag tror kanske mer på svävande lakan isåfall.

Jag fattar nog inte frågan riktigt. Jag tror att ärlighet varar längst (ändå ljuger var och varannan människa) så jag vet inte ifall man kan säga så riktigt heller. Men ärlighet är viktigt.

Jag tror kanske på en andra chans. Att man faktiskt kan förbättra sig (fast det kan ju inte alla) så det kanske inte heller är något att tro på?

Jag tror på kärleken. Kärleken är lite som livet. Ibland riktigt vackert men ibland som ett rent helvete. Man blir glad men också förbannat ledsen vissa gånger. Baah, jag vet faktiskt inte.

Min tro - får jag nog återkomma till...

                         
                                              Bild tagen/lånad/snodd av google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0