En "sån" dag.


     2010-12-19 | 15:20:20

Aldrig trodde väl jag i min vildaste fantasi att jag skulle skriva om det här. Att det faktiskt är skit idag. Rent utsagt så är det förjävligt idag. Jag vet inte varför, det bara är en "sån" dag idag..

Gråten sitter i halsen hela tiden, är på bristningsgränsen konstant. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Finns en massa som jag känner att jag borde göra, men ska sanningen fram så känner jag mig handlingsförlamad och varför? Nej, det har jag inte ens svar på.

Suttit och kollat på diverse sidor på internet, shopping brukar göra mig glad. För stunden. Sen kommer en våg utav skam att "dedär behövde jag verkligen det? nejnejnej!!".. Det känns inte som att det blir rätt hur jag än gör, ändå gör jag inget så det finns inget som kan bli varken rätt eller fel.

Fastnar dock vid bantningspiller och "bli-snabbare-brun" preparat. Ett extra klick och det kan vara påväg hem till mig, men jag trycker inte. Jag är snål. Eller så kan det vara så att jag tänker på hur alla de som står mig nära skulle reagera ifall jag börjar käka bantningspiller? Så nånstans i denna svacka så har jag fortfarande lite förnuft kvar och det borde ju firas! :) Då borde det ju vara "okej" att jag klickar hem dedär preparaten som jag verkligen behöver sååå mycket.. Visst finns det inga fel med det? Bara det att något i mig säger att det är fel..

Jag blir tokig! Det ska inte vara såhär, jag ska inte ens skriva detta här! Ändå gör jag det. Jag antar att det finns ganska många rätt och fel ändå att göra trots att man inte gör något. Fast det är klart, jag har ju skrivit denna texten.. Det är ju rätt, men det är fel. Jag behöver läggas in, detta är fan inte normalt!

Haha... :)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0