Rubrik.


     2010-12-10 | 13:26:49

Kommer inte på någon vettig rubrik. Allt är lite förvirrat? just nu.. Ska strax iväg till CL sen är det helg! :) Då har jag klarat av ytterligare en vecka med full närvo hos alla, tummen upp klapp på axeln bra jobbat Marie!

Känns som att jag har en massa jag skulle vilja skriva men jag vet inte hur jag ska formulera mig. Inte all slikt mig. Känner mig ganska så tom, tänker nog mycket på hur dagen blir senare idag efter att jag pratat med CL. Antagligen kommer jag vara helt slut, men det kommer vara värt det. Kanske kan jag släppa det lite, jag hoppas på det!

Ska sjunga mig hes nu å sen kila till bussen :)

                  
                                          älskar dig älskar dig älskar dig!!!
                                    men usch vad jag saknar mitt blonda svall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0