Snart jullov.


     2010-12-22 | 08:54:21

Tror ingen är lyckligare än mig idag!! Efter att klockan passerat halv tolv (11.30) idag så har jag jullov! MBT-gruppen tar julledigt :D

Det är inte allt, eftersom att jag ska fira jul nere i Skåneland tillsammans med min älskling och hans familj+släkt så innebär det att vi ska öppna våra paket den 23:e :) Jag kan knappt bärga mig att öppna alla paketen som är till mig!!!! Ligger så fint och prydligt under granen sååå... (kika in senare idag så kommer det en bild)

Haha nu slog tanken mig, jag kommer få fira julafton tre (3) dagar i rad!! Ibland känns livet lite väl lyxigt ;) Nu ska jag förvandla mig till en mer levande människa!



bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0