Dag ett.


     2010-02-15 | 20:38:17

Tanken är att jag ska "blogga ikapp" några dagar
 så nedan följer ett härligt bildspel som visar vad vi ägnade oss åt första dagen :)
 vilket blir.. 14/2, enjoy!



 
 
Vi bytte om till badkläderna och begav oss ner till havet, låg där ett tag tills hungern satte in vilket den gjorde fort.. Efter maten och att vi sovit en stund (ca 3 timmar) slängde vi på oss kläderna igen för att kolla läget nere på "stan".. å båda två lagom runda under fötterna ;)


Det resulterade i att jag blev en bikini rikare, "reskassan" (läs micke) blev fattigare.
 båda två blev runda under fötterna och upplevde förmodligen den bästa alla hjärtansdag någonsin :)

     
Hahahaha!!
När jag tittade på bilderna så insåg jag att man kan göra ett händelse förlopp på hur man blir utav alkohol ;)
Bild ett
: Glad och städad
Bild två: Börjar spexa och tro att man är något
Bild tre: Mår illa och vill bara hem
Bild fyra: Känner sig bättre och fortsätter kvällen
lägg märke till att jag håller i en vattenflaska, det är alltså farligt att dricka vatten..


Tack mitt hjärta för allt du gör för mig, det går inte att beskriva med ord.
 Det känns som att jag lever i en drömvärld,
kanske upplever du just nu samma känsla som jag ständigt har när jag är med dig :)

Du gör mig till en bättre människa, jag älskar dig hejdlöst mycket!


Uppdaterar mer imorgon, är hur trött som helst nu kanske inte så konstigt då klockan snart är tre på natten.. Ska duscha sen hoppa ner i sängen och turbo sova. Imorgon ska vi upp tidigt, hur nu detta ska gå?! ;)
Gonatt allesammans.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0