Dag fyra.


     2010-02-19 | 10:43:29

Bah, ligger efter i bloggandet och jag som skulle komma ikapp det gick ju kanske sådär.. Men å andra sidan så kommer det ju mer läsning idag ;) Så ni kan bli dubbelt så avundsjuka! Haha, verkar som att jag har en bra dag idag (19/2 kl 17...)Men över till det inlägget ska handla om, dag fyra med andra ord.

 
Vi började dagen med att sticka ner till havet för att ta ett dopp, och samtidigt försäkra oss om att vi är säkra fall en tsunami skulle dra förbi, lyckostar som vi är så bor vi åt det hållet som man ska springa fall det kommer en, så ni behöver inte vara oroliga att vi sköljs bort. Däremot äre värre inne på vårat hotellrum, där kan vi bli bitna...

 
 
.. Nu vet jag inte hur farlig denna fågeln skulle vara som vägrade att släppa gardinen, vi fick ta till fantasin (som jag stog för) och plockade fram ett paraply som vi skulle kunna peta ut fågeln med men han vägrade.. Tacka gudarna för att man har golf-fantaster hemma och en pojkvän som har det i ryggmärgen, några sving (av hårdare slag) och vips han flög ut :D
 å jaa, han lever!!

 

För att lugna nerverna efter våran fight med fågeln begav vi oss till baren :)

   
Haha, man kan inte släppa vissa vanor, pizza är gott!
Ska sanningen fram är detta den godaste som jag någonsin ätit :)
 Det andra blev våran efterrätt, banana pancake också gott men lite svår att äta fall man heter Marie, Micke å andra sidan slavsade i sig utan problem.

   
Vi behövde mer pengar för att kunna rida på elefanten som skulle ta oss till våran nya favoritaffär!
 Varför i helsike harom inte såna här bra affär hemma?

Nu vare ju inte riktigt så som texten ovanför, men pengar behövde vi och elefanten gick vi förbi på gatan där alla som ville kunde få rida, nästan alla.. Affären hittade vi när vi traskat så långt bort som man kunde på en gata så visst finns det en å annan guldgruva här ;)

 
Shopping hann vi med inte så mycket som andra dagar  och inga kläder utan bara verkligen "bra att ha saker". Haha, vem försöker jag lura? Självklart blev det kläder det är ju "bra att ha saker" om nått! :)

 
   
:) va inte bara jag som fick saker utan hjärtat hittade lite han med..

 
Och trummvirvel nu... till oss båda..

   
mickes, våra, min...

Dagens väder bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0