Dag tolv.


     2010-02-28 | 07:41:00

Uppgång tidigt för att hinna med sista frukosten och för att komma i tid till båten som skulle ta oss till Krabi.


Försökte dessutom hinna blogga ikapp lite som alltid, men det gick som det gått alla andra gånger jag försökt. Inte alls..

 
Redo att sticka iväg, väldigt förväntasfulla över hur det skulle bli på nästa ställe. Skulle vi ha några inneboende hos oss som vi haft större delen utav veckan eller inte?


Det började ösregna (läs mini-tsunami) då ville man åka hem för inte ens i Borås regnar det så mycket..


Härligt att känna sig trygg med livboj precis jämte.. Nackdelen var kanske att den inte var särskilt hel. Men det är väl tanken som räknas?


Chocken utav hotellrummet när vi kom, inte alls nöjd! Inte alls!!

 
 
Är detta verkligen 4-stjärnigt? Det har jag å micke väldigt svårt att tro eller blev vi så bortskämda på vårat första hotell?

 
Tummen upp dock för utsikten, men ändå...


För att överleva dessa dagarna tog vi till "medicin" i flytande form. Resultatet blev inte så lyckat.. Allt kom över en och jag tänkte ta fågelvägen tillbaka till förra hotellet :P

 
Vi skickade iväg en önskning om bättre hotell :) Skämtåsido, självklart säger jag inte vad vi önskade.. kanske fall det slår in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0