Dag tre.


     2010-02-17 | 11:46:38

Jag kan inte hjälpa det men det känns så oerhört underbart att veta att det finns några där ute som är rejält avis just nu ;) Klockan är ca 16.00 just nu å vi har precis kommit upp från poolen nu ska vi fixa till oss för att sedan sticka ut i staden och spela minigolf, äta mat å gissa... Shoppa :D Men först ska vi hinna med en liten powernap å då passar jag på att blogga ikapp... 

 
Igår (16/2) vare en vanlig dag som alla andra dar,
 vi har inte drabbats utav snövädret som rör sig hemma än utan vi lallar runt i solsken :)


Förstaklassig elektricitet finns också, sprakar å har sig!
 Fin placering hare hittat till denna ställningen också,
 mitt utanför ett hotell som ligger innan vårat.
Vackert...

 
 
Vi slängde oss vid poolen efter att ha varít å badat i havet och tagit med sig halva stranden hem..


Som andra kvällar gick vi ut för att kolla läget och upptäckte ett helt nytt distrikt med shopping/restauranger/aktiviteter/barer och givetvis ska detta utforskas mera :)
Ovan äre handskurna tvålar som liknar olika blommor, perfektion minst sagt..

   
Det är inte bara jag som får en massa saker Micke har ju hittat två par shorts ;)
Å t-shirten är till Oskar, så allt är ju inte bara till mig.
 Igår kom vi bara hem med en enda sak som var till mig är det möjligt?



Vi testade även på ett spa där jag fick naglarna fixade (akryl) och Micke fick en massage som var ganska mycket utöver det vanliga :P Naglarna blev tyvärr skit och Mickes upplevelse blev "engång aldrig mer..." Vi avslutade kvällen med att använda upp allt badskum som fanns, riktigt mysigt! :)

Dagens väder bild..

Haha, tro det eller ej men det är himmlen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0