Dag två.


     2010-02-16 | 10:45:43
Vi började dagen med att missa frukosten och vakna alldeles försent.
 Lagom trötta och dragna så gick vi ner till poolen.
 Tryckte på en knapp och vips hade vi en maträtt hos oss..


 
 
Del "ett" av poolen, finns en högre upp som har bar :)
Men knappen funkar ju ypperligt :P

   
Micke visar hur ett äkta fakesmile ska se ut, jag övar på att fake-le och mat fick vi även ikväll :)
Efteråt gick vi runt en nedrans massa men det resulterade iofs i att jag utökade min garderob 
och hjärtat lättade på sin plånbok ;) alla nöjda och glada!


   
   
Jaaa, vad ska man säga? Att jag älskar min fond? Älskar micke? Älskar Thailand?
 Gränsen mellan alla alternativ är ju hårfin men..
 jag måste nog säga att det slutar vid att jag älskar hela kombinationen ;)

Till Sandra hittade vi detta halsband, hoppas att du blir nöjd! :)


På kvällen blev det lugnt, vi tog room service och plingpling några minuter senare så åt vi mixed satay
 (kött, kyckling och räkor med jordnötssås) :) 


En helt underbar dag med andra ord och värdet ska vi absolut inte klaga på!

Just de, klockan är nu 17.00 å det är dags för mat å sen äntligen mina naglar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0