Det pirrar.


     2010-02-11 | 15:59:03

Om bara två (2) dagar ser min vardag lite annorlunda ut. Då flyger jag bland molnen och tittar ner, ser hur allt bara blir mindre och mindre för att tillslut inte synas alls. Sen efter ett tag (läs otroligt många timmar senare) kommer jag att få uppleva allt fast tvärtom. :)

Härlig uppgång idag, blev väckt utav världens underbaraste lillebror som kom å kröp ner i sängen och började babbla om det ena å andra. Låg kvar ett tag tills jag hörde att de låste dörren, klockan nio var jag uppe :) Väckte hjärtat vid halv tio, frukost sen fixning och därefter ett besök på netonnet som slutade i att "vi" (Micke) kom ut 3000 kr fattigare men en minidator rikare :)

Nu är tanken att jag ska packa ihop det sista här hemma hos mamma som ska få hänga med till Thailand och givetvis göra klart hans alla hjärtansdag present! Så visst har jag att göra några timmar framöver fram tills det är dags att åka hem igen..

Imorgon kommer Smultron, längtar!!


En liten uppdatering om hur det går med allt.. Packningen har jag fixat, men den här presenten! Den tar ju längre tid än vad jag trodde! Helt galet vad det är mycket kvar att göra egentligen å snart ska vi åka.. Hur i allsin dar äre tänkt att jag ska hinna göra klart den?


Hjärtat, skulle du bli allt för arger fall vi skjuter på resan lite? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0