Hinner inte.


     2010-02-10 | 17:44:38

Egentligen ska jag vara nere vid City om ca 20 minuter, men det kommer jag aldrig hinna. Varför väljer jag då att sätta mig här och skriva istället för att sno på? Min teori är den att jag är ju redan sen, så varför inte bli mer sen då?!

Nej, sanningen är den att jag fastnade vid pusslet och att jag är lite smått "tom". Det har varit en såndär tyst dag som det känns som att man är ensam. Det har varit eller är fortfarande en sån dag där man tänker tillbaka vad som hänt i livet och vad som kommer att hända osv. Både bra och dåliga saker har dykt upp...

Något som jag är riktigt stolt över är hur långt jag kommt i mitt tillfrisknande bort från anorexi. Jag har gått upp och jag är inte längre livrädd för mat, vissa tankar som kom varje dag besöker mig märkbärt mindre men jag tänker inte ropa hej för då knackar det väl på mer än förut, optimisten själv. Fortfarande tycker jag inte om hur jag ser ut, men det är ju bättre än då och det är ju mer än positivt!! :) Guldstjärna till mig..

En ännu större guldstjärna skulle jag kanske få fall jag kom i tid nångång också ;) Kanske bäst att sno på nu! Kläder va det, hur ansikte/hår ser ut det ger jag katten i! Men ibland (läs ofta) struntar jag i det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0