Kanin är tillbaka.


     2010-02-07 | 13:20:58

                                                        bild från google

Hör och häpna!! Igår när jag kollade ut genom fönstret i vanlig ordning (för att se vad grannarna har för sig) så såg jag även att där, mitt i vägen!! Kanin! Trodde jag såg i syne så jag började att peta på Micke irriterande mycket och gapade ut "Kaninen lever! Han lever! Han är tillbaka!!" :D Detta mina vänner, det är lycka! Ren lycka!!

Pusslet börjar ta form i rasande fart, ungefär lika fort som dagarna tar slut och det blir mer stressigt inför resan. Kanske prioriterar vi fel? Lägger pussel istället för att packa :P Vi får kanske skylla oss själva vad gäller stressen, men å andra sidan.. Planering har aldrig varit våran starka sida.

Nu ska jag "som vanligt" ta tag i disken och tillslut mig själv. Mamma hämtar hem mig idag för att spela bingolotto! Så mysigt :) Halv sex ska jag vara klar, vilket i nuläget ser lovande ut dock vet jag mycket väl hur mina tidsplaner brukar sluta...

Tjenixen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0