Pussel = för-åldring.


     2010-02-12 | 17:29:23
Vet inte hur många timmar jag suttit på golvet och testat bit för bit, men nu ger jag upp för ett tag. Måste fixa lite saker inför resan. Nedrans massa tjat om den nu, men den är ju så nära nu och jag ser verkligen fram emot den :) Ska bli mysigt att åka iväg bara du å jag.

Slänger upp nån bild sen på pusslet så även ni får skåda framstegen som görs varenda dag nu! Tanken är ju att det ska vara klart tills imorgon när vi åker, å faktiskt.. Jag trodde det inte själv först men jag börjar tro att det faktiskt kanske är möjligt... 

Dags att tända raketen i rumpen så att det händer något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0