Snabbis från balkongen.


     2010-02-15 | 11:01:58

Sitter här å njuter och skrattar lite elakt åt att det snöar hemma :P Känns ännu mer underbart att vara här nu när man vet att det är så kallt hemma å här sitter jag i bikini och vatten i högsta hugg i 30 graders värme :) Känn dig avis...

Va lite småsegt igår, men kanske inte så konstigt men vi kom på rätt spår sen och begav oss ut för att uppleva Kata Beach by night.. Jag har bara ett ord att säga: BILLIGT!! :)

Vart lite shopping och några (läs onödigt många) kalla. Traskade runt en hel del men nu vet man ju lite mer vad som finns. Och bäst utav allt, vi hittade en nagelsalong så idag lite senare ska jag få mina naglar gjorda :) Nu känns det lite i hjärtat va mamma? Så avis som jag varit på dig när du kommit hem från Kina med naglarna.. Haha, du kan slänga dig i väggen nu ;)

Nix, antar att ni vill se hur vi bor, nedan följer en husesyn :)


Entré

   
kaninhanddukar (inredningsdetalj), handfat, badkar. Det finns även en dusch på andra sidan så det går ju riktigt fort att bli ren och fräsch då båda kan ta sig vatten över huvudet samtidigt :)


Nu fortsätter vi längre in i rummet..


Där hittar vi inte en säng utan två, lyx! En är till för att sova i och den andra.. Där sätter bara fantasin sina gränser ;)


Balkongen


Minikök som innehåller allt, även en stor och rymlig garderob avslutar detta fantastiska rum som är vårat hem de närmaste dagarna..

Nu blire käk sen kanske ett dopp i det stora blåa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0