Vad händer.


     2010-02-06 | 21:58:21

Gääääsp!! Haha, vad ska man säga? Har nyss kollat på melodifestivalen och herregud vilket skämt! Va händer?! Va äre för låtar som är med och som går vidare? Det är ju skandalöst, vart är världen påväg...

Snart ska vi sätta igång med att packa här hemma, för att sedan sätta oss med det satansförbannadehelvetiska pusslet igen! Jag tycker inte att det räcker att sitta 8 timmar per dag utan sätter mig gärna där i 8 till :P Men det är klart, det går ju framåt och kanske, kanske att det hinner bli klart fall jag lägger 16 timmar varje dag på pusslet fram till det att vi åker :) Bra plan där!

Haha, imorgon vid den här tiden vet jag fall jag blivit miljonär eller inte! Det är sjukt, jag "längtar" faktiskt lite tills imon, till bingolotto?! Haha, jag är verkligen värd vuxenpoäng nu ;) Fortsätter jag såhär kommer jag vara 80 när jag är 25...

Packning och Pussel nästa, sovgott sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0