Har så mycket att säga egentligen.


     2010-01-18 | 15:09:02

Det händer en hel del saker i mitt liv just nu, men jag vill inte tala om allt ännu. Eller jag vill, men jag vill göra det på en fullt fungerande bloggsida :P

Har lite planer på hur allt ska utforma sig :) Kan ni tänka er? Jag har idéer på hur bloggen ska bli, vad jag vill uppnå med min blogg. Givetvis vill jag kunna skriva av mig om allt, men jag vill också ha ut mer utav bloggen än tidigare. Kan man kanske ana att jag sätter upp lite mål och faktiskt ställer krav på mig själv? (det har ju aldrig hänt tidigare)...

Ska pilla ihop en liten text nu, för både nya och gamla läsare om vem jag egentligen är.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0