Irritation minst sagt.


     2010-01-19 | 13:05:29

Bah, jag blir galen på de där ringarna!!! Har verkligen bara varit problem med dem sen första dagen, börjar verkligen tröttna rejält nu! Idag ska vi återigen bege oss till guldfynd för att klaga på schalin´s... Suck.  


Som att nu inte detta skulle vara nog, jag vill ha min päls på mig! Men tro fasiken att det ska vara en massa små-helvetiska-snöflingor som ska trilla ner från skyn. Jag vet inte hur bra min päls tål sånt väder.

Dessutom, igår (inatt snarare) slängde vi ut morötter genom fönstret till en ensam liten kanin som verkar självmordsbenägen, kaninen har nämligen suttit mitt i gatan i säkert 3 dagar/nätter i rad nu.. Nog för att jag tycker synd om kaninen så blir jag nästan lite irriterad på honom, det är en otacksam jävel! När man vid 2-tiden ställer sig och slänger ut morötter och han bara sitter kvar och glor och sen bara hoppar där ifrån?! Jisses!! Men jag ger inte upp, ikväll ska det dukas med finporslinet och röda mattan ska fram! ;)

Nu vankas den stora staden...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0