Jag kommer bli osmart.


     2010-01-24 | 17:44:14
Jisses, jag kommer ju inte ens att komma ihåg mitt namn fall det ska fortsätta såhär. Jag vet inte hur många hjärnceller som flyttat ut ur min kropp idag...

Hoppas verkligen på att bingo lotto ger utdelning idag som plåster på såren! Hade suttit fint med lite pengar, eller kanske en solresa :) Något skare bli ikväll, det har jag minsann bestämt! Sen om det blir en ny lott eller en miljon det är inte så noga, huvudsaken är att det vinns något..

Nedan visas en bild på en flyttande hjärncell....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0