Lite nytta här sen stupar jag.


     2010-01-28 | 17:27:34
Så sant som det är sagt. Jag har kommit på varför jag tycker det är jobbigt att ta mig till vissa ställen. Det drar upp en massa som jag inte vill tänka på. Men som jag blir tvungen att tänka på när man är där. Jag är helt slut i hela kroppen och jag bara längtar tills disken är klar och jag kan stupa i säng.

Skönt ändå att komma ut lite, varit inne alldeles för många dagar men jag vill ju bli frisk. Då är det bra att gå och sola har jag hört? :P Smart. Nåväl, jag har inte tid att sitta här mer. Disken praktiskt taget ropar på mig, högt också! Men jag orkar inte, jag har ingen lust! Fall jag kanske bara plockar in och ställer iordning kan jag ta den imorgon. Mycket bättre.

Jag orkar inte tänka, jag orkar inte bry mig.
Jag skiter i disken jag slänger i några bitar i pusslet istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0