Med risk för att verka bortskämd.


     2010-01-20 | 18:14:08
Haha, det kom upp en rad olika frågor om min fond! För att göra det enkelt tar jag allt i ett inlägg :)

Fonden fungerar på det viset att Micke spelar poker ibland (där även jag hjälper till, dock är jag väldigt snabb på att säga "all in" på de flesta korten) hursom, själva vinsten hamnar sedan i min fond som självklart spenderas på mig!

Ifall man får anlita Micke? haha jag skulle inte tro det. Kanske fall du ber snällt ;) Men inte så troligt ändå, vad skulle hända med min fond då? :P

Vad jag fick betala för Thailandsresan? Nada! :)

Fall jag får pengar in på mitt konto? Nix, jag får sakerna i händerna efter några dagar bara :)

Anser jag mig själv vara bortskämd? haha lite kanske, efter att ha läst igenom detta inlägget. Men sanningen är den att fonden faktiskt funkar på detta viset och jag klagar inte :p


Sthlm 12/12-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0