Nattsudd och halsont.


     2010-01-26 | 00:23:00
Strax läggdags, lite poker först :) Tidig uppgång imorgon, fröken och herren ska traska ner till stan för att fixa och trixa en massa sen åker fröken hem för ett tag, och fixar ännu mera.

Inte alls många dagar kvar nu tills flyget lyfter. Kanske börjar det bli lite pirrigt, men guuuud vad jag längtar! Haha, vet inte vad jag längtar mest efter.. Solen eller min nya garderob när jag kommer hem ;) Eller längtar jag efter att bara få vara? Kanske en mix utav alltihopa :) Men mest "längtar" jag nog efter att få uppleva allt detta med Micke ♥

oooppps, å jag som inte ville ha såna här bilder på bloggen?! men jag rår inte för det.. kärlek är kärlek.

Men innan jag får uppleva allt detta, ska jag ner till Skåne å fira världens bästa PP! :) Som jag längtar, kommer bli hur kul som helst! Kommer krama sönder dig, för usch vad jag saknar/saknat dig!!!

Puss å gonatt!

P.s kaninen har nog dött. Han har inte setts till mera :(



Edit, haha!! jag har inte bara världens bästa pojkvän/sambo/fästman (vad helst han nu kan tänkas vara) han är ju världens skönaste person också! Heeeeelt i min smak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0