Peppar, peppar.


     2010-01-29 | 13:30:24

IIIhhh, det kan inte vara sant :D men jisses va skönt det känns! Jag har en såndär bra dag idag, känns det som iaf.. peppar peppar ta i trä.....

Ska fixa till mig lite nu, för att sedan i turbo fart dammsuga och plocka undan sen ska jag röra på döfläsket med en promenad för att möta Micke. Ska prata med vackraste PP innan jag traskar iväg också, håller alla tummar och tår på att vi kan åka imorgon!

Blir en massa "tumm-hållande" idag, vill ha tillbaka min ring nu! Får hoppas på det bästa helt enkelt. Men visst äre lite som Micke säger ändå "du borde få något för att det varit så mycket fel", han är ju för söt. Haha, JAG borde få något, men jag menar det gäller ju honom också borde inte VI få något då? Men han vill väl bara göra sin prinsessa glad(are) :)



jag å smultron, sthlm 11/12-09
Jag saknar dig något otroligt. Känner mig inte levande utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0