Äckliga jag.


     2010-07-04 | 15:07:31
Jag är fan äcklig! Alla tankar som är negativa och alla ord som är negativa det är jag idag. Det är fel på både det ena och det andra och speciellt på mig. Jag hittade dessutom ett till fel på mig som jag inte tänkt på innan. Mina ögon! Alltså själva ögonlocket! Det bullar ju över ögat så att det blir rakt på ena stället och bara på ena sidan! Jag ser ju inte klok ut! Det syns tydligt också!

På allt detta ska jag vara förkyld och ha min vecka i månaden, just fint! Dessutom äre hur varmt som helst vilket inte gör det enklare att vara sjuk då man redan är varm automatiskt. Varför ska allt ske på samma gång för?!

Micke är iofs hemma ♥, det är ju mysigt! Men jag uppför mig säkert inte som det då jag är måttligt (läs fruktansvärt) lättirriterad. Det är mycket som jag är irriterad på. Det började nog redan igår när vi skulle köra upp till Johan för att skjutsa honom till en kompis, när Micke skulle komma till stationen klockan sju och jag säger till Johan att han MÅSTE vara klar för att vi har andra tider att passa!

Att mamma då blir arg på mig?! Det gör mig redigt förbannad! Hur i helvete kan hon bli arg på mig när jag säger åt Johan att skynda sig? Vi hade bestämt att vi skulle möta Micke sju, men nu bokar hon in Johan precis när vi ska åka för att hämta Micke?! Det är ju knappast mitt fel att hon får stressa? Det gör mig jääävligt irriterad! Hon kunde ha hämtat Johan EFTER att vi mött Micke och efter det kört Johan eftersom att han ändåså skulle åt samma håll som mamma. Nu blev det bara en massa flängande!

Nu ska jag och världens underbaraste (skriver det här så att du märker att jag uppskattar dig trots att jag inte visar det sådär jättebra... just idag.) åka iväg och handla mjölk! Sen blire middag och en mysig promenad :) Jag är glad att jag har dig! Riktigt glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0