En bättre dag.


     2010-07-02 | 19:55:28
Natten var allt annat än behaglig, men under dagen hare blivit bättre. jag har för första gången i mitt liv bokat en flygbiljett! Å inte vilken flygbiljett som helst utan en till hjärtat så han kan åka hem redan imorgon! Att jag är glad :)

Det blir lite pill och trix med fler biljetter senare då jag måste fixa å att han kommer ifrån Köpenhamn imorgon. Men det är ju enklare, då är det tåg som gäller! Det är jag mer van vid. Nu sitter jag mest och väntar på att hjärtat ska höra av sig så jag vet hur han gör med hotell och annat..

Under tiden ska vi nog spela lite kubb här, även om jag borde fortsätta i mitt rum :( så stökigt! men det är ju ett måste det också..

Tråkigt inlägg, men jag har bara en enda sak i huvudet och det är att jag är så förbaskat kolosalt förälskad i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0