En sen frukost.


     2010-07-07 | 11:00:25

Sitter och mumsar på frukosten som blev sen idag om man jämför med de senaste dagarna. Planerna var att vi skulle solat idag men vädret verkar inte tillåta det, fast å andra sidan så är jag förkyld. Jag har en bra uträkning dock och det är att jag kommer vara frisk om kanske 2-3 dagar eftersom att jag är täppt i den andra näsborren nu ;) Får väl se om min idiotsäkra uträkning stämmer!


En massa inplanerat som vanligt, haha känns mer och mer som att jag har något liv nu för tiden. Å snart kommer det blir ännu mer att göra! Måste fixa figuren tills februari, den saken är säker. Varför? Tar vi nån annan dag.

Nu en sista sak, som inte är någon som helst hemlighet.. Jag älskar min Mikael mer än vad som är normalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0