Förbannade dag.


     2010-07-12 | 11:31:31
Har inte så mycket att säga, jag hatar denna dagen. Humöret är kört i botten. Jag är blek och jag vill inte gå nånstans absolut inte till L! Jag hatar dagen, förbannar denna dagen! Åt helvete med allt, jag tänker avboka mitt möte.

Fyfan säger jag bara. Dagar som denna vill jag bara lägga mig under täcket och dö. En långsam smärtsam sådan. Fan va arg jag är! Micke skulle dessutom varit ledig, men neeeeej han ska hoppa in för att hjälpa till. Snällt visst, men helvete! När han väl vill byta en tid sen då äre ett jävla gnäll men han ska minsann bara ställa upp! Jag är så jävla irriterad!

Tårarna sprutar och jag vill bara kasta något i väggen! Jag är så jävla förbannad! Jag skiter i denna dan. Den är ju värre än tisdagar! Jag hatar allt! Jag vill bara härifrån! Sälja allt jag äger å har (vilket inte är mycket), men bara DRA! Jag vill inte vara kvar i denna jävla vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0