Lite läsning.


     2010-07-27 | 18:26:44

Eftersom att du är den enda jag verkligen vet som läser min blogg och klagar på att jag inte uppdaterar så har jag stängt av sims för din skull :)


En liten uppdatering om hur det går vill du säkert få :) Det går faktiskt strålande! Jag har skaffat ett jobb åt heffa, diskplockare dock (men man ska ju börja nånstans?!).. Hembiträdet (som är en kille) har sovit över - inget hände. Kroppsformen är synbart förändrad! Dock äre riktigt kul att inte träna på några dagar då kroppen ändrar sig igen, men bara att träna mer :) Eftersom att hon nu jobbar några dagar i veckan så blire träning då hon är ledig :) Då passar jag även på att fixa alla behov så att alla mätare är gröna ;) Kors va duktig jag är!

Nu har jag ju som sagt var stängt av, för att jag skulle kunna skriva detta inlägget till dig men jag antar att du vill läsa om något annat än om sims? Jag kan därför börja berätta lite om mig själv. Jag ska alldeles strax (när jag är klar här) byta om å sätta på wii -här ska brännas i verkliga livet också ;) Sen blire kvällsmat framför supernanny å efter det äre nog hög tid att fixa till sig för att möta dig (då du inte hittar hit eller nått?! :P)

Äru nöjd nu?! Antagligen inte, du ville nog haft något mer "underhållande" att läsa men nej (det passar sig inte på en blogg).. Jag längtar tills jag fyller år, men jag längtar mer tills två dagar efteråt då min present anländer :D Tack så jättemycket! Ifall det inte är bevis på min/din/våran kärlek till varann så finns det inget som kan förklara den!

Älskar dig hjärtat! Äru glad nu?! ;) / rebus; ganska mörkt hål, finns gångar, lite ljus, vatten, underbart. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0