Miljonär.


     2010-07-29 | 14:50:42
Burr!! Varför kan det inte vara strålande sol och äckligt vamt för?! Önskar att man var miljonär så man bara kunde boka en resa och vips vara påväg! Nu äre ju inte så dock men jisses vad jag önskar att det var så :P

För omväxlingens skull ska jag laga maten idag. Va ett tag sen jag gjorde det så det kommer verkligen bli spännande se fall jag har någon som helst talang kvar? Tveksamt :/.

Hade en underbar dag igår som faktiskt värmer hela mig lite idag :) En massa sol och sen hoppade jag i badet :) Kanske att man skulle övertala älsklingen att köra till mammsen?..

Jahopp, och mer då? Har suttit och spelat sims nu men fortfarande trettiotusen timmar kvar utav dagen, vad gör man? Baka kanske? Det är ju något jag vet att jag kan iaf ;) Det kanske kan kompensera för att maten kommer bli katastrof?! ;) Nåväl, jag hittar nog på något!


bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0