Min Mikael.


     2010-07-15 | 16:32:45

Alltså mina känslor bubblar över idag! Nog för att jag älskar honom kolosalt mycket alla andra dagar så äre något just idag! Jag kan inte sätta fingret på det, men jag får liksom bara som ett lyckorus genom hela kroppen när jag tänker på att jag har honom. Att jag delar mitt liv med just honom. Ingen annan.

Alla har vi nångång sagt "jag kommer aldrig hitta någon bättre än dig", det stämmer inte! Man kan säga orden men man vet att man hittar någon ny och då kommer den personen att vara det bästa som finns å blablablabla..

Det är bara det att när det verkligen är rätt sen, och man får den där känslan i kroppen att "jisses, han är det bästa som finns jag skulle offra mitt liv för honom" och man själv känner att det inte bara är ord utan att orden faktiskt har en innebörd också, då äre verkligen rätt!

De där orden har fått en innebörd och det är min Micke. Jag vill inget hellre än att spendera varje sekund med honom. Även fall jag kan bli trött/ledsen/irriterad/förbannad och rent ut sagt jävligt utmattad på honom ibland (vilket jag kan garantera är ömsesidigt) så vill jag aldrig vara utan honom! Även fall vi bråkar vill jag bara pussa på honom.

Alla de här känslorna som finns inuti nu är liksom annorlunda. Det är inte samma känslor som när man trodde sig ha hittat den rätte, dessa är starkare,  tydligare och framför allt mer äkta. Nya känlsor?! Man känner inte likadant, det känns i hela kroppen. Man är kvar i de där "förälskelse-stadiet" hela tiden. Allting är roligt, spännande och nytt även fall man kanske har sett den där filmen miljarders gånger (eller vare nu gäller) så är den fortfarande ny. Man upptäcker hela tiden nya saker.

Det är svårt att förklara och ju mer jag försöker destu dummare blire.. Jag antar att det räcker med några simpla rader från hjärtat egentligen..

                  

Jag älskar dig, och all den lyckan jag känner och allt jag upplever med dig är magiskt! Det var längesedan jag mådde såhär bra. Kände mig så älskad som jag gör vid din sida. Inga ord kan någonsin förklara  vad jag känner för dig, för jag förstår det inte själv. Jag är inte ensam längre i grottan du är elden som lyser upp! (haha, smått internt)... Hjärtat, så bra som jag mår tillsammans med dig trodde inte jag var möjligt! Jag vet varför du älskar mig, nu vet du varför jag älskar dig... Du är det absolut bästa som hänt mig och jag kommer aldrig byta ut dig! Du är den rätte för mig. Du är personen som jag skulle dö för utan att tveka. Du är mitt allt.. Mitt liv.. jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0