Nu går jag.


     2010-07-16 | 09:15:57



Frukosten är avklarad, nu ska tvätten upp å sen slänger jag mig ute i det blöta gräset för att sno några solstrålar till min bleka kropp! Det ska bli skönt men jobbigt på samma gång... Jag är ju inte helt nöjd med hur jag ser ut...


Har helt glömt att berätta, i onsdags satt jag i stadsparken och snackade en massa skit på en filt med en urgod glass-milkshake i näven :) Kollade på hur folk gick klädda och kommenterade både det ena och andra. Tanken att jag aldrig skulle vilja sätta mig själv så någonstans slog mig så.. Det var väl för väl att jag hade min blomma med mig :D Va en helt underbar dag och nya idéer föddes! Nu ska jag bara kolla fall det inte finns någon karta att tillgå med vart alla statyer står :P

Längtar efter en massa saker nu, dels att helgen ska vara över för sen väntar en biltur och Ängelholm :) Därefter blire Kiviks marknad, sen tillbaka till Borås där jag har fullspäckat schema igen :) Inte en ledig dag, men jag klagar inte! Känns helt okej. Men nu när jag tänker efter, jag kommer ha en 5 veckors period när jag inte har någon kontakt alls med någon ang. min sjukdom?! Hur i helsike ska det gå? Jag får hoppas på det bästa!

Men nu är varken helgen över eller nästa vecka utan det är fredag. I eftermiddag åker vi ut till hans mamma och resten där, sen imorgon (lördag) äre tennisturnering och jag hoppas på strålande sol! Hur ska jag överleva annars? Jag har varit smart och tänkt göra mina naglar, då kommer jag undan ett tag och jag får vara lite för mig själv. Anledningen till att jag tycker det är jobbigt att hänga med, är att jag är rädd att jag inte ska vara omtyckt eller att jag inte ska duga. Det är svårt att balansera där imellan samtidigt som jag måste vara glad och verka säker.. Jobbigt äre, men förhoppningsvis så blire bättre :)

Söndag är jag barnvakt.

Jisses va långt det blev, nu ska jag byta om och fixa allt sen ska jag ut :) haha lite kallt fortfarande kanske?! jag hinner säkert diska innan också. Just det, idag blir jag lite ljusare.. Ska slinga håret :) Det kan inte se värre ut än vad det gör nu...

Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0