Skåne måndag.


     2010-07-23 | 13:49:53

Innan jag sätter igång med dagens sysslor som jag har skjutit framför mig i några timmar nu så äre väl på tiden att det blir en uppdatering om Skåneland.

I måndags åkte vi ju som sagt var ner till Skåne där vi skulle vara fram tills på onsdagen. Första stoppet var Ängelholm och Sandra å Paul. Ifall vädret hade varit bättre skulle det blivit sol och bad men nu var inte vädergudarna på våran sida riktigt så det blev Väla istället. Efter några timmar där och lagom tills solen tittade fram åkte vi och spelade minigolf (där jag vann överlägset) glad som en fura åkte vi hem till SåP för att laga tacos :)

                                                               
                       
                     

Jag kan inte påstå att jag gjorde så mycket nytta i köket så jag lekte med kattbebisarna istället, mycket roligare! Så söta va dem :) Man ville tagit med sig en hem men tyvärr var alla sålda. Men lite kel blev det allt. Mat, kubb, spel och mer spel resulterade i en kanon kväll! :) Riktigt roligt!

Tisdagen väcktes jag utav ett alarm som pep 05.50 stängde av, pep igen 06.00 stängde av, pep igen 06.03 stängde av och efter sista pipet lyckades jag krångla mig in i telefonen och stänga av larmet helt och hållet! Ljuvligt vill jag lova!!
Runt 8-8.30 var jag klarvaken och kunde inte för allt i världen somna om så jag steg upp, fixade till mig och skakade liv i min älskling.. Sandra och Paul snarkade fortfarande gott :P Sen nån timme senare var vi påväg till Kiviks marknad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0