Sol.


     2010-07-14 | 13:44:33

Det är för jäkligt! När det är strålande sol ute, så har jag bokat in en massa som jag ska göra när jag bara vill ligga ute å gotta mig! varför?! Jag skulle iofs kunna ligga ute nu, men det går inte riktigt eftersom att jag ska iväg snart och vill inte lukta svett eller se ut som en idiot. Jag hoppas på fint väder imorgon!

Mamma är fortfarande sur, antagligen därför jag inte vistas där så mycket just nu. Ska hämta lite post senare idag efter mötet med L och efter fikan med Estefani :)

Åh, jag längtar tills på måndag! Då äre skåne som gäller! Kommer bli super mysigt :) Sen kommer vi hem på onsdag igen. Skönt att åka bort lite sådär ibland och bara må gott. Hoppas att vädret vill vara fint också, annars äre en (läs jag) som kommer flippa sönder!!

Nix, nu ska jag ta mig lite glass så att jag orkar med allt :)



I söndags kollade vi på Stefan & Krister.. Vuxenpoäng kallas det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0