Te-kalas.


     2010-07-18 | 18:32:10

                        
                         bild från google, tänk om man ändå ägde sådana koppar :)


Om en stund kommer blomman hit, ska bevattna henne med te :) Luktar bränd hud då jag va och sola nyss men vad gör man inte? Vill inte vara ett spöke, men tycks inte få någon färg hur mycket jag än vistas i solen eller under lysrören.. Min kropp vill inte få färg :( Buhu...


Imorgon äre måndag för alla er som missat det.. En ny arbetsvecka för dödliga, men för mig en helt annan vecka ;) (inte för att jag är odödlig bara mindre mänsklig).. Kommer att in andas skånskluft fram tills på onsdag då det är dags att åka hem igen och ta vägen förbi gbg, majsen!! Kan du på onsdag?

Torsdag blire spruta, då kommer jag ju faktiskt att bli odödlig (borde kanske redigera texten i föregående stycke?) Jag kommer då att ha (efter sprutan) nio liv att leva dock har jag säkert avverkat både ett och åtta liv så då återstår ju bara ett, så jag kan nog kategorisera mig som dödlig ändå fast mindre normal så svår-dödad?..

Då denna text verkar spåra ur något otroligt sätter jag punkt nu. Punkt. Man ska inte se fram emot saker för mycket för de brukar ha negativ effekt så jag får avsluta detta på ett bra sätt..

Fyfaaaan, vad jag inte alls ser fram emot att åka till Skåne över huvudtaget! Kommer bli min död...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0