Tisdag.


     2010-07-13 | 21:23:12

Som vanligt så har jag avskytt denna tisdagen också, dock lyckades jag få ut något utav den :D Framsteg! Efter många om å men och en massa gnäll så äntligen fattade han poängen med att jag vill se att det händer saker. Jag fick inte bara något att göra utan jag fick också veta att i september så börjar jag i gruppterapi :)

Det här ska nog bli bra, bättre iallafall. Om inte annat så har jag ju gett det ett försök. Sen är det lite som en utmaning också eftersom att jag måste ta mig dit. vilket innebär ytterligare en sak i veckan som man ska klara av. Det känns skönt. Man får liksom lite struktur i vardagen då. Det känns som att man är påväg någonstans, som att något händer helt enkelt.

Något som iofs gör mig glad är tanken på att jag inte är hemma nästa tisdag :P Å gissa vem som går på semester nästa tisdag? hahhaha, det innebär att jag kommer inte behöva se människan på 6 hela veckor :D 6 gånger!! 6 timmar! 6 tisdagar är jag räddad från alla mina utbrott :D

Tisdagar kommer under dessa 6 veckor vara mina favorit dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0