Barnvakt.


     2010-06-13 | 12:25:16
Sitter i soffan och glor på tecknat och lyssnar på Oskar som mer eller mindre tjatar hål i huvudet på mig. Ska jag skratta eller gråta? Jag är trött, mår illa och vill helst utav allt bara vara själv. Men man kan ju inte få allt. Som att detta inte skulle vara nog, jag glömde bingolotterna!! :(

Bingolotterna löser sig iofs, världens bästa Micke kommer som ett expressbud och lämnar dem. Men resten finns inget bot på. Jag brukar tycka att det är mysigt att sitta barnvakt men inte idag. Konstigt. Kanske oroar jag mig inför nästa vecka. En massa som händer.

Nix, inget vettigt att skriva. Kanske senare. Måste ju berätta om dagen med Oskar och Mamma och gårkvällen nere på stan :) Men det får räcka sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0