Kreta.


     2010-06-19 | 09:02:38

Bara för att jag befinner mig i Kreta med hjärtat! Har precis ätit frukost och alldeles alldeles snart ska vi upp på taket och sola :) Strålande sol och blå himmel det kan inte bli så mycket bättre :) Eller joo... shoppingen, haha den är en ren besvikelse. Det enda som va något att ha var en smyckesbutik. Problemet är bara att den va dyr...

Hotellet är finfint (bildbevis kommer), men det får bli ikväll efter dejten. Japp ni läste rätt, vi ska på dejt ikväll :) Alltså inte med varann utan andra :P Middag och bowling. (Herregud vad rolig jag är.. Självfallet äre med varann.) Micke har bjudit ut mig ;) Smart faktiskt då det är han som håller i pengarna. Snyggt hade det iofs varit fall jag bjöd ut honom och bara "jahajaaa, betalar du då?" :)

Allt annat är bra (bortsett från att jag ätit alldeles för mycket till frukost så magen vill sprängas).. Nu väntar solen och poolen! Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0