Sammanfattning, Kreta.


     2010-06-28 | 19:41:55

Eftersom att uppdateringen blev lite hursom nu när vi va iväg så får jag ta igen det nu :) Har ändåså inget annat för mig just nu, äter äpple och glor på fotbollen.


Vårat hotell Almyrida Residence (röd pil visar våran balkong)


Utsikten ifrån våran balkong, inte så pjåkig ändå..

   
Favorit poolen som låg uppe på taket :) Häärligt! Spenderades många timmar här kanske inte så konstigt med tanke på utsikten :)


Våran 9 månaders dag!! Älskar dig,älskar dig, ÄLSKAR DIG!!


Hotellets bowling resulterade i en sur Marie men en glad Micke..


Vi gjorde ett avbrott i solandet för en dag och åkte bussen in till den stora staden Chania för lite shopping :)

  
   
Konstverken som också blev dagens höjdpunkt..


Sista dagen innan hemresan var det poolen på taket som gällde, 08:45 intog vi solstolarna :D

Nu några timmar senare är jag lite trött på att pillande så jag tar en paus, slänger upp fler bilder imon :)
 Nu blire kvällsmat, bingolotto och efter det en promenix :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0